piątek, 4 maja 2012

Współpraca z firmą Carmex + recenzja!

Hej:) Niedawno rozpoczęłam współpracę z firmą Carmex. Dzisiaj znalazłam w skrzynce produkt, który do mnie wysłali.


W kopercie znalazłam miętowy Carmex w tubce. Od razu zrobiłam kilka zdjęć i wypróbowałam balsam na ustach.





Pierwsze wrażenia i ocena:
- Po nałożeniu na usta długo wyczuwamy wyraźny, miętowy zapach,
- Produkt nawilża i koi suche usta ( tak jak w przypadku klasycznej wersji ),
- Tubka ma wygodny aplikator,
- Według mnie wersja miętowa daje jeszcze dodatkowy efekt ''świeżości'' na ustach.


A tak miętowy Carmex prezentuje się na ustach:


Produkt ten to miętowa wersja klasycznego Carmex'u. Ma takie same działanie i właściwości. Różni się tylko zapachem mięty, który dodatkowo łagodzi. Długo utrzymuje się na ustach i stopniowo wchłania. Osobiście bardzo polecam!

Link do strony Carmex:

Fan Page na Facebook'u:

A Wy, posiadacie miętowy Carmex? 
A może macie inne wersje? 
Podzielcie się wrażeniami w komentarzach!


         Versacebeautyfashion

7 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy takowego balsamu do ust:)
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pachnie cudownie, miętowo : )

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście bardzo lubię carmex :)

    Zapraszam na nową notkę, w której znajdziesz propozycję sukienek na wiosnę/lato :)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tej wersji, musi być świetna :) Mam 2 wiśniowe i je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętowej wrsji nie widziałam, ale Carmex ogólnie jest genialny w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję truskawkową i jestem nią zachwycona!:) Muszę spróbować i takiej wersji:)

    OdpowiedzUsuń