poniedziałek, 14 maja 2012

Sweet Secret - Mus i Sorbet do ciała - Recenzja!

Hej :) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją. Na urodziny dostałam  cudowny zestaw do pielęgnacji ciała firmy ,,Sweet Secret'' - Egzotyczny Deser. 



Troszkę się o nim rozpiszę, bo według mnie jest naprawdę godny uwagi.

Zestaw, który dostałam składa się z:
- Sorbetu do mycia ciała,
- Musu do ciała.

Oba produkty mają zapach ,,Słodki kokos i banany''. Aromat jest bardzo silnie wyczuwalny - zarówno bananów, jak i kokosa, dlatego jeśli nie lubicie któregoś z tych owoców, to nie polecam zakupu.
* Sorbet ma być używany jako żel pod prysznic. Po użyciu pozostawia on skórę gładką i nawilżoną, co ja osobiście czułam. Do tego po użyciu czujemy zapach na skórze. Łatwo się go rozprowadza, i nie ma problemu ze zmyciem wodą..
* Mus ma gęstą konsystencję, przez co doskonale nawilża. Jest on w stylu masła do ciała, a nie balsamu. Dobrze się wchłania i odżywia skórę. Tak jak w przypadku sorbetu pozostawia wyraźny zapach.
Po użyciu tych dwóch produktów razem, stwierdzam, że naprawdę czuję, jak skóra staje się bardziej odżywiona i miękka.Oba kosmetyki są wydajne, a opakowania śliczne. :)


Przepraszam, że zdjęcie jest obrócone. 



Ogólnie : Bardzo polecam!

A Wy mieliście jakieś produkty tej firmy?
Myślicie, że spodobałby Wam się zapach kokosa i banana?

Versacebeautyfashion

8 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach kokosa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten zapach ;) obserwujemy na bloglovin? xx
    www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że już gdzieś widziałam któryś z tych produktów, może następnym razem zastanowię się nad nimi^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tych kosmetyków, ale banan i kokos to takie słodkości, ze muszą genialnie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń