czwartek, 3 maja 2012

Recenzja lakieru Golden Rose - Sweet Color ;)

Hej :) Dzisiaj zrecenzuję lakier firmy Golden Rose. Kupiłam go w sumie przez przypadek - i tylko dlatego, że kolor tak przykuł moja uwagę. A tak wygląda sam lakier:





Zalety:
- Wystarczą 2 warstwy, żeby kolor był wyrazisty,
- Wygodny pędzelek,
- Bardzo duża trwałość,
- Niska cena,
-Śliczna barwa,




Lakier bardzo łatwo się aplikuje - po nałożeniu 2 warstw kolor wygląda wyraziście i bardzo długo się utrzymuje. Jest wydajny, więc mała buteleczka(którą ja posiadam) wystarcza na długo. Ma ślicznym wesoły odcień, przypominający o nadchodzącym lecie. Jednym słowem - bardzo, bardzo polecam!

A Wy macie jakieś lakiery z tej serii?
Podoba Wam się kolor?


Versacebeautyfashion

5 komentarzy:

  1. Kolor extra, jednak nie mam żadnego lakieru z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor :) Większość moich lakierów pochodzi z Goldem Rose :))) Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolorek ;)
    zapraszam do mnie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń