środa, 16 maja 2012

Idealne modne kalosze na deszcz:)

Hej :) Ostatnio coraz częściej, mimo miesiąca maja, pada deszcz. Wtedy nie możemy wybrać nic lepszego od modnych, kolorowych kaloszy, które chociaż trochę pozwolą nam uporać się z pogodą:) Poniżej kilka propozycji, które mi najbardziej wpadły mi w oko:)

Kalosze, Hunter, 299 zł

Kalosze, 49,50zł

Kalosze, 49,50zł

Kalosze, 47,40zł

Kalosze, Aldo, ok. 200zł

Kalosze, 47,40zł

Kalosze, Aldo, ok. 200zł

Kalosze, debenhams.com, 140zł

Kalosze, Aldo, ok. 200zł


Które modele najbardziej wpadły Wam w oko?
Lubicie takie dodatki?
Jakie Wy wybieracie buty na deszczowe dni?

Versacebeautyfashion

8 komentarzy:

  1. ja chcę różowe i żółte! i chyba sobie wkrótce jakieś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rok temu chcialam sobie kupic w panterke, ale juz nie mieli mojego rozmiaru :( i chodze jak ochłap po wodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnie są bardzo fajne :)
    Miałam sobie właśnie coś z takiego typu kaloszy (jak te na 1 i ostatnim) zamówić, ale wszystkie rozmiary były małe, ale ogromne. Później znalazłam w innym sklepie, ale strasznie drogie za 400 zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wciąż pozostaję fanką kaloszy z daleka, jakoś nie mogę się przekonać, żeby je kupić z bardzo prostego względu! Mam ogromniastą stopę i mam wrażenie, ze na mnie tak ładnie nie będą wyglądać! Więc tylko podziwiam, śliczne te w panterkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o czarnych Hunterach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się spodobały te krótkie czarne.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam czarne hunter ktore maja takie fajne wypustki;)

    OdpowiedzUsuń