czwartek, 17 maja 2012

Hej :P

Ostatnio ( ok. 6 dni ) czytelniczka naszego bloga zadała mi pytanie : 

" Co mam zrobić gdy moje włosy są oklapnięte ? ? ( nic na nie nie działa ) "

    Odpowiadam :
   Poza szamponami odżywkami zwiększającymi objętość pasm, jest też jeszcze parę innych sposobów, by twoje włosy trochę się podniosły .Ratunkiem może być suszarka z dyfuzorem ( zdc.1.) lub lekkie tapirowanie. Hitem tego roku są proszki  inni mówią pudry do zwiększanie objętości . (zdc.2.)


zdc.1



zdc.2


Cena to około 16 zł 



versacebeautyfashion






7 komentarzy:

  1. Dobrym sposobem jest również suszenie włosów "do góry nogami". Tapirowanie niestety strasznie niszczy włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tapirowanie koszmarnie łamie włosy :(, a te pudry to pic na wodę, miałam i był koszmarny :( Też mam problem oklapniętych włosów i po prostu tragedia-nic nie pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. To nie wiem. Ja mam koleżankę która ma tren puder i bardzo poleca ! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam właśnie ostatnio z tym problem, gdy wyprostują włosy to stają się strasznie płaskie i posklejane ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomaga też zwykłe suszenie włosów suszarką głową do dołu, tak że suszarkę należy trzymać skierowaną do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super bloga , pomaga wielu osobom , mi też . :)) . Zapraszam wszystkich też do mnie http://onedirectioninmyheart.blogspot.com/ :)) .

    OdpowiedzUsuń