czwartek, 10 maja 2012

Modne, lekkie kurtki na wiosnę :)

Hey :) Wiosna to taki czas, kiedy nie chcemy od razu chodzić w koszulkach na ramiączkach. Dlatego fajnie jest zarzucić na cały strój modną, lekką kurtkę. Poniżej kilka propozycji.Co sądzicie o takich kurteczkach?
( wszystkie pochodzą z Zary )

Lekkie kurtki, Zara, 169zł

Lekkie kurtki, Zara, 199zł

Lekkie kurtki, Zara, 199zł

Lekkie kurtki, Zara, 199zł

Lekkie kurtki, Zara, 769zł

Lekkie kurtki, Zara, 169zł

Lekkie kurtki, Zara, 199zł

A te  z Bershki:

Lekkie kurteczki, Bershka, 79,90zł


Lekkie kurteczki, Bershka, 199zł

Lekkie kurteczki, Bershka, 159zł


Co o nich sądzicie? podoba Wam się taki trend?
Która wpadła Wam w oko?


                                             Versacebeautyfashion

15 komentarzy:

  1. Groszkowe inspiracje widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podobają się pastelowe kurtki z Zary :)
    zdjęcie nr 2, 4 i 5 ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniejsze wg mnie są stylizacje z Zary :)
    +zapraszam do mnie - też piszę o modzie

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 pierwsze sa śliczne.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zdecydowanie najbardziej podoba się 1 i 2. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne - jakbym miała wybrać jedną, to trudno było by mi się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są fajne, ale gdybym miała wybrać to byłaby ta turkusowa bądź nude;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowa chyba najbardziej przypadła mi do gustu, taki ładny pastelowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sa cudowne. ja bym miała problem gdybym musiała wybrać jedna

    OdpowiedzUsuń